Már napok óta egyfolytában csak írok, írok, írok, írok.....

Új projekt, hatalmas lendület.

Állítólag, mindig is jól tudtam fogalmazni, az általános iskolai magyar tanárom külön a lelkemre kötötte, hogy az első könyvemet szeretné dedikálva megkapni. A 20 éves osztálytalálkozón meg az osztálytársaim nem átallották számonkérni rajtam ezt:).

Pedig anno nem csak írni tudtam, de a fantáziám is fantasztikus volt, ez utóbbi kissé alábbhagyott.

Viszont technikai témákban már bevallottan kiválóan írok (igen, én vallottam be :) ).

Ahogy az előbb megfogalmaztam, hogy miért nem kellene a mappát mappának hívni a fájlkezelésnél, és helyette miért kellene visszatérni a klasszikus könyvtár elnevezéshez, hát még én is vállonveregettem magamat:).

Ja, hogy mi ez az új projekt? Még titkos, de annyi már biztos, hogy három fronton fogja megkönnyíteni az online vállalkozók, online érvényesülni akarók életét. Egyszerre!

Még egy adalék: a tavalyi 80 napos e-mail tanfolyamom (profivá változtató), mai napig elismeréseket hoz nekem, holott már fél éve megszüntettem. Most viszont beleolvastam az anno legkedveltebb leckébe, és egyszerűen BORZALOM, ahogyan én azt megírtam!

Fogalmazás 2-es! Leülhet!

Van abban igazság, hogy minél többet írsz, annál jobban írsz. De ezt kiegészíteném azzal, hogy a minél többet írás mellé még fel kell venni a tevékenységi körök közé a minél jobb könyvek, írások olvasását is!

 

100 gyakorlati tipp leendő és kezdő vállalkozónőknek, hogy vállalkozásod valóban sikeres legyen!>>

Címkék: üzlet online írás projekt vállalkozás vállalkozó

A bejegyzés trackback címe:

https://uzletasszony.blog.hu/api/trackback/id/tr50692983

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ABie Nrml 2008.10.06. 09:41:58

Nem jártam még itt, de úgy látom, a kinek szól/kinek nem szól rekeszekbe beleférek. :-)
Úgyh még visszajövök (és ez nem fenyegetés, hanem ígéret). Hátha tanulok vmit. Sose késő. Remélem.

Vidi Rita · http://www.viruskommando.hu/blog 2008.10.06. 10:04:38

Erre csak azt tudom mondani, hogy: Isten hozott! Érezd jól magad nálunk:)
süti beállítások módosítása