A napokban új oldal indult, kimondottan nők számára, a HősNők.hu. Nők írják, nők szerkesztik, női témákról lesz szó. A kérdés már csak az, hogy kell-e még egy női oldal, hiszen a nők eddig is megtalálhatták az őket érintő és érdeklő témákat az interneten. Létezik még olyan új témakör vagy megközelítés, ami érdekelheti a női olvasókat?

A válasz egyértelműen igen, de csak akkor, ha az új oldal stratégiája és célja más, mint az eddig ismert portáloké.

Azzal már régóta tisztában voltam, hogy még egy, fórumlátogatókra alapozott portál, vagy egy új, nagyon tág témakört felölelő női oldal valószínűleg nem állná meg a helyét. A nagyokkal versenyre kelni nem érdemes, hiszen ahhoz óriási tőke kell, ugyanakkor sokkal személyesebb, privátabb légkörre van szükség érzésem szerint, mint amit eddig megszokhattak a nők. Többek között azért is, mert a HősNők.hu oldal témája - önismeret, önbecsülés, önbizalom, személyes beteljesülés - nem az a terület, amit bárki szívesen verne nagy dobra, és ez nem is lenne helyén való.

Miről fog szólni a HősNők.hu?

A már széles körben elterjedt portálok elsődleges célja általában a tájékoztatás, ezen belül persze bizonyos témák kiemeltebb figyelmet kaphatnak. A HősNők.hu oldalnak nem kimondottan a tájékoztatás a célja, hanem a fejlesztés. Sőt, ön-fejlesztés. Szakértőink is olyan nők közül kerülnek ki, akik már sokat tettek a nőkért, és teljességgel magukénak érzik a témát, ugyanakkor nem csak értenek hozzá, hanem benne is élnek, megélik a saját témáikat! Csak női szakértőket kértem fel, és nagy örömömre olyan területek szakértői lesznek állandó publikálók az oldalon, mint például nők és pénz területe, nők és karrier, család és önmegvalósítás, nők és vállalkozás, nők és EU, és így tovább. Nagyon izgalmas és mozgalmas lesz az oldal.

Miről NEM fog szólni a HősNők.hu?

Az oldalon egészen biztos, hogy nem lesz bulvár, és nem lesznek celeb-hírek. Arra törekszünk, hogy csak pozitívumokat közvetítsünk, ebbe nem fér bele a mások életében való vájkálás, még akkor sem, ha az illető önszántából állítja magát és életét pellengérre. Mivel a jelenség már teljesen beivódott a hétköznapokba, természetesen nem fordulunk át masszív tagadásba, készül már egy átfogó tanulmány erről, tehát a téma esetleg madártávlatból lehet érdekes, de csak azért, hogy mi nők, jobban megérthessük, milyen hatással vannak az egyes bulvár-celeb-események a gondolkodásmódunkra.

Ez egy feminista oldal?

Célom szerint nem. Számomra a feminizmus egy dolog miatt nem szimpatikus: a férfiakkal való akár csak pillanatnyi, de azért még érezhető szembehelyezkedés miatt, viszonyítás miatt. AZ oldalon semmiféle ellenségeskedés, vagy megkülönböztetés nem lesz, természetesen a férfiakat is szeretettel várjuk, mert önismereti témában biztosan kapnak hasznos információkat, de egyértelműen maradunk női vonalon. Nőként nőknek tudjuk úgy átadni az információt, hogy az teljes egészében adaptálható lehessen az Olvasók számára. Ugyanakkor, ha valakinek az a meggyőződése, hogy az oldal üzemeltetője, vagyis én feminista vagyok, ám állok elébe. Számomra ez nem okoz problémát.


Honnan jött az oldal ötlete?

Már évek óta az online világban mozgok üzletasszonyként, de mindig valahogy a számítástechnikával foglalkoztam. Én is elértem olyan korba, olyan életciklusba, amikor az önismeret, az önmegvalósítás hangsúlyos szerepet kap. Nem vagyok pszichológus, nem vagyok tréner, üzletasszony vagyok, aki a végletekig érzékeny a nők és az önismeret területe iránt. Érzem a női összefogásban az erőt, női rendezvények, találkozók, akár csak online találkozók után is napokig magasabb szinten rezgek, annyi jó energiát tudnak egymásnak közvetíteni a nők. Többek között ezt is szeretném megmutatni szakértőtársaimmal karöltve, hogy a nők egymás között nem pletykálnak, nem acsarkodnak, hanem kimondottan építeni tudják egymást és önmagukat.

100 gyakorlati tipp leendő és kezdő vállalkozónőknek, hogy vállalkozásod valóban sikeres legyen!>>

Címkék: feminizmus nők női önismeret üzletasszony

A bejegyzés trackback címe:

https://uzletasszony.blog.hu/api/trackback/id/tr151037095

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Good Buy 2009.03.31. 11:53:45

Kedves Üzletasszony!

(kerestem - legalább - a keresztneved az oldalon, de valahogy sehogy nem találom)

Nagy örömmel kattintottam a linkre, mely ide vezetett, úgy véltem, végre egy újabb női portál, mely talán érdekes és újdonsággal lesz teli.
Lekattintottam a "HősNők" linket, de elképesztő csalódás ért.
Nő lévén azt várnám, hogy egy női oldal legyen nőies. Színes. Gazdagon illusztrált. Élettel teli. A Hősnők minden, csak nem ez.
A beharangozóban szakértőkről esik szó, akik "hűha". Rákattintottam a szakértők linkre, és konkrétan éppen nulla darab személyt találtam.
Nincs menülista, és bármennyire banális, kell a fórum. Hol fejtsem ki a véleményem, gondolataim, szomorúságom és örömöm, ha nem a fórumon?

Nagyszerű téma kör az "ön-", de hol van pl. a "mi" és az "együtt"?

Két női portálom van, az egyik abszolút és nagy részben "ön-" témát ölel fel, sajnos van rajta bulvár. Bár visszakérdezek, te mit jelölsz bulvárként?

Nagyszerű kezdeményezés a tiéd, de ha majd visszatalálok újra a hősökhöz, - pár hónap múlva, - remélem, nem ér újabb csalódás.

És hidd el! Igenis FEL LEHET VENNI A VERSENYT a konkurenciával!!!

Én ezt tettem, azóta már minden konkurencia megpróbált felvásárolni. Vajon mért?

És abban is reménykedem, hogy nem kerülök bele a "A kötözködő, személyeskedő kommentek törölve lesznek. " kategóriába.

Bizakodva várom válaszod megjegyzéseimre, hisz nekem is érdekes lehet megtudni, mi a valódi motivációd.

Nóra

Vidi Rita · http://www.hosnok.hu 2009.03.31. 13:10:18

Kedves Nóra!
Első pillanatban nem tudtam hova tenni a kommentedet... Azt írod az elején, hogy nőként kattintottál, és nőként érdeklődtél, aztán azt írod, két női portálod is van.
Nyilván ezek szerint nem átlagos női olvasóként jutottál ide, így viszont érthető, hogy kritikával illettél.
Nincs ezzel semmi gond, szeretettel várunk hónapok múlva, ahogy írtad is :)
(A nevem ott virít a cikk alján)

Good Buy 2009.03.31. 13:17:13

@Vidi Rita:

Kedves Rita! :-)

Nem kritizáltam, csak két oldalról közelítettem meg az oldalt, és egyik megközelítéssel sem tudtam pozitív mérleggel zárni. Végig fogom olvasni hamarosan az írásaidat, hogy részletesebben "beléd lássak", és írhassak újra!

Üdv,

Nóra

lív 2009.08.04. 12:53:41

Szia Rituka!

Mégis mit jelent számodra a feminismus????

Üdv:
Lív

lív 2009.08.04. 12:55:41

"A kötözködő, személyeskedő kommentek törölve lesznek."

Ezek szerint nem bírod a kritikát?
süti beállítások módosítása