Vasárnap anyámmal beszélgettem telefonon. Elég ritkán találkozunk, és telefonálni is ritkán szoktunk (de akkor akár órákat is), mégis valahogy nagyon sokszor előfordul, hogy akár egy hónap "hallgatás" után is szinte egyszerre gondolunk ugyanarra a dologra.

Szóval beszélgetünk erről-arról, már épp búcsúznánk (ez is olyan 10 percig szokott tartani, de ez csakis anyámon múlik:)), amikor anyu azt mondja hirtelen, a sok szia, meg puszi után: Rita, kiszámoltam, hogy Te az első életedet éled itt a Földön, és ez miatt nagyon sokat kell tanulnod, és 37 éves korodban fogod megkapni a küldetésedet, amivel a legtöbbet segíthetsz az embereknek!

Na, ilyenkor gondolom én azt, hogy "Igen ez az én anyám, most már biztos, hogy nem cseréltek el a kórházban":)

Erre én azt mondtam neki: anyu, én szinte nap mint nap azt érzem, hogy "MOST" kaptam meg a küldetésemet.

De való igaz, mindig jön egy újabb:)

Te megkaptad már az életed küldetését?

Tudod már, hogy mi az?

Egyáltalán, eszedbe jutott már valaha ez a kérdés? Írd meg a kommentek közé!

Szép hetet kívánok, most eltűnök, mert hamarosan indulunk a Felhasználó Update-tel, és utolsó simításokat végzünk a nyitás előtt.

Ui.:

Zollendroller lefényképezett a szombati találkozón, és többek véleménye szerint nagyon vidiritás lett a kép. Nézd meg: Szinkronicitás

Várom a kommenteket!

100 gyakorlati tipp leendő és kezdő vállalkozónőknek, hogy vállalkozásod valóban sikeres legyen!>>

Címkék: élet üzlet induló vállalkozás anyám küldetés szinkronicitás zollendroller

A bejegyzés trackback címe:

https://uzletasszony.blog.hu/api/trackback/id/tr96601838

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Geri_lgfx · http://ssfgsfg.sfgsfgs.fgfg 2008.08.05. 20:36:15

Nekem van. De az titok.
süti beállítások módosítása