Azzal kezdeném, hogy már mások is írnak a konferenciáról, persze sokaknak pozitív véleménye van (ha nincs viszonyítási alapjuk, akkor el is hiszem...).

 

Viszont kaptam egy hírlevelet, amiben van egy statisztika, amit PJA, úgy emlékszem, hogy az ebédszünet után osztott meg velünk Az említett hírlevélből idemásolom a statisztikát, és a rá vonatkozó részt:

 

Nagyhatalom vagyunk?

A résztvevők számáról pár érdekes adat: a nemrégiben St.Louisban lezajlott marketing-csúcstalálkozón valamivel több, mint 900 résztvevő volt, a MarketingTortára nagyjából 350-en jöttek el.

Tehát itthon, a mi kis hazánkban minden 28.571.-ik lakos áldozott néhány tízezer forintot arra, hogy elmenjen tanulni a legújabb marketing trendekről. Ez nem rossz!

A természetüknél fogva nagy arcú amerikaiaknak csak minden 333.333.-dik lakost sikerült bevinni saját rendezvényükre. Ha a kinti szakik hozni akarták volna azt a szintet, amit mi itthon produkáltunk, akkor - az országok lakosságát figyelembe véve - kb. 10.500 jegyet kellett volna eladniuk...


 

Most veszek egy nagy levegőt, és nem szentségelek eme nyilvánvaló csúsztatás láttán (nem a hírlevélíró csúsztat, hanem PJA, akitől ezt szedte.)

Az ominózus St. Louis-i konferencia, amire a nagyarcú amerikaik CSAK minden 333.333.-dik lakost tudták becsábítani, az egy 5 napos, méregdrága konferencia volt.

A PJA által számolt magyar arány igazság szerint 5ször rosszabb, mint az amerikai.

Csak azt nem értem: ennyire nyilvánvaló baromságokat kell előcitálni ahhoz, hogy 350 embernek vélhetően megnövekedjen az önbizalma?

Ez a kis számolás nagyságrendekkel rontotta a Marketingtorta megítélését. Én kérek elnézést!...

Tehát, az ebéd utáni folytatás: PJA felkonferálta a meglepetés előadót, Mister X. -et.
Itt már meg kell jegyeznem, hogy egyszerűen brutális volt ez a rengeteg férfi előadó, sehol egy nő! Ezen változtatni fogunk, a következő hasonló konferencia (ekkora volumenben) egyenlő lesz a nemi arányokat tekintve!

Szóval, jött PJA. Első pillanatban húztam a számat, hogy jajj, neee, de engem is meglepett, hogy tetszett az előadása. Ugyanis egy számomra pont aktuális témát boncolgatott: a fehérgalléros munkatárs teljesítményének mérését.

Ez az előadás azért volt jó, mert a szakterületének csak egy kis részét érintette. Goldmann Dávid is jól csinálta, hogy erre utazott, csak ugye tudjuk, hogy a stílusával kicsit hazavágta az egészet.

Elég sokat jegyzeteltem, de ami a lényeg - és PJA-t ebből a szempontból becsülöm -, hogy tök jól összeállt a fejemben a kép ebben a témában. Ez már nem az első eset vele kapcsolatban, úgyhogy ezt az előadását jónak értékelem, azt viszont nem az én tisztem eldönteni, hogy a többi 349 résztvevőnek mennyire feküdt ez a téma. Persze ez az infó is az ingyenes kategóriába tartozott, viszont már rég jártam az oldalán, és nem ismertem ezt az anyagát. Összességében tetszett.

Ahogy Langmár Zsuzsa, a Sikeresmama.hu tulajdonosa írta a kommentek között, nálam is anno Tonk Emil neve döntötte el, hogy elmegyek a konferenciára.

Még sosem láttam Emilt, de a hangját többször is hallottam, és kávézás közben láttam is egy pillanatra: azonnal felismertem. Egy tünemény :) (Bocs, női blogon vagyunk :))


Emil fejből nyomta! Se kivetítő, se technika ördöge, se semmi. És igen, az ellenállhatatlan ajánlata is elmaradt. Hála az égnek!

Amiről beszélt, azt lehet, hogy másképp értelmeztem, mint mások, az előadás címe az volt, hogy: a kommunikáció forradalma.

Mivel pár éve tudatában vagyunk már az internet előnyeinek, üzletépítési szempontból is, Emil pont, hogy hátulról jött. Arra hívta fel a figyelmet, hogy az online üzlet igazán csak akkor lehet sikeres, ha személyes kontaktus is van.

Tény és való, ha naponta 150-en látogatnának el a boltunkba, biztos, hogy nem 10% lenne a vevőkonverzió, hanem a sokszorosa. A személyes eladásnak, a fizikai találkozásnak nincs párja.

Ha jók vagyunk a szeren, akkor viszont ezt online felületen szuperül tudjuk modellezni. Az tény és való, hogy mióta előjöttem a béna kis videóimmal, a közönség hallhatja itt-ott a hangomat (és a telefonban felismerik :)), meg a képem is előkerült, azóta sokkal bensőségesebb viszonyt ápolok az olvasóimmal. Sőt, még az ellenséges megmozdulókat is jobban a helyükön tudom kezelni, mint mikor a sötétségbe burkolózva osztottam az észt. :)

Emil viccekkel tarkította az előadását, ha jól tudom, ez nála megszokott, jókat nevettünk.
Az előadása utolsó harmadát viszont elkezdtem már unni, de ezt a fáradtságnak tudtam be, mert egyébként nagyon érdekelt, amit mondott.

Ezek után következett Weiser István, a webvizio.hu tulajdonosa. Hallhattuk a "frappáns" feliratkoztató szövegét, a sztorijaira már nem is emlékszem, csak azt tudom, hogy voltak. A hírlevelüket kapom, és nagy szívfájdalmam, hogy nem lehet róla leiratkozni. Nincs benne egy kattintásos leiratkozó link, és ez a szememben vörös posztó ám.

Az előadásának címe: bizalomépítés videóüzenettel. Jó, hát ez biztos mondott egyesek számára újat is, de a mellettem ülő Zsuzsi szerint - aki szintén otthon van videóüzenetek témában - Weiser úr igencsak erőlködött, hogy egyetlen használható infót se adjon át.

Csak a rizsa!
Ekkor már fontolgattuk a felállást. Az előadása közben volt egy olyan mondata, hogy: "érdemes megfontolni, hogy egy színészt küldjünk magunk helyett", amire többen rávágták, hogy: "te is megfontolhattad volna" :)

Ezek után jött Pilát Gábor, akire szintén kíváncsi voltam, és ha jól belegondolok, nem ő volt a hibás, hogy csalódtam. Amikor elhangzott a szájából a "kiáramoltatás" szó, akkor a homlokomra csaptam, és tudtam, ő az, akinek a hírleveléről már réges-rég leiratkoztam. Nem akarom a hírnevét kisebbíteni, a szakterületén biztos elévülhetetlen érdemei vannak, mégis, olyan kevés infót adott át, hogy PJA szakított az egész napos hagyománnyal, és elkezdte kérdezgetni Pilát Gábort. Így sem jött ki belőle több infó, úgyhogy le is léptették. Na, így került a helyére szépen a napi ütemterv, amivel ugyebár jócskán csúszásban voltunk.

Kávészünet következett, ami alatt már azt beszélgettük, hogy hazamenjünk-e, vagy mi legyen.

Isteni szerencse, hogy maradtunk!

Visszaérve a helyünkre, egyszer csak azt láttuk, hogy egy fiatal, nagyon furcsán beszélő és gesztikuláló úriember már bele is csapott a lecsóba. Ő volt Kaizer Gábor, akinek az előadása a legtöbbet adta azon a napon, mert úgy felvillanyozott, hogy magam is meglepődtem. Bemutatott pár saját gerillamarketing kampányt, amit csak azért nem tapsoltunk meg állva, mert döbbenten ültünk a helyünkön, hogy jééézus mária, micsoda agy kell ehhez!

Kaizer Gáborról azt érdemes tudni, hogy az ügyfeleit sorra kijuttatja az Index.hu címlapra (nem a blogok közé, tévedés ne essen), és eléri, hogy több médiában is beszéljenek az esetről, megnevezve a céget, weblapot, tehát jobb bármilyen PR cikknél. Ezekben az esetekben spontán írnak az újságok, és mozdulnak meg a tévécsatornák. Mígnem a végén ki nem derül, hogy "csak" egy jól sikerült gerillamarketing akció van a háttérben, ekkor esetleg még egyszer felkapják az ügyet :).

Nem tagadom, ezt bevettem a közeljövő tevékenységei közé: gerillamarketingre ráfeküdni.
Többek nevében mondom: Köszönjük szépen, Kaizer Gábor!

Csak Gábor előadásán múlt, hogy ottmaradtunk Nicholas Viktoron. Mit ne mondjak, szenvedtünk.

Viktor nemes egyszerűséggel közölte, hogy az évszázad infóbiznisze az előfizetéses infótermék.

Többen fújoltak körülöttünk,amit ő nem hallott, mert mi a fapados részlegen voltunk, a VIP-sok premier plánban kapták az évszázad üzleti modelljét. Nekünk volt lehetőségünk morgolódni :).

Talán még meg is mozgatta volna a fantáziámat a téma, ha már nem csinálnám magam is, és nem lennék vele tisztában, hogy azért ez ennyire nem egyszerű, hogy egy fél órás előadás keretében (20 perces felvezetéssel, és rossz előadóval) ezt be lehessen mutatni. Illetőleg, ha nem lennék tudatában annak, hogy mindezeket az infókat szerintem Wolf Gábor 2008-as GT konferenciájáról "nyúlta".

Jövőre a kiscsoportos coaching lesz az évszázad biznisze, azután pedig a konferenciaszervezés, ezt most borítékolom. Van még bőr Wolf Gábor üzleti modelljén, csak tessék, csak tessék!

A végén Vida Ági megnyert egy 1 millió forintos bannerhelyet a donna.hu-n, úgyhogy végül is szépen zárult az este :).


 

Tanulságok:

1.) Ennyi pasi előadó egy rakáson már ridegebb, mint egy fiúkollégium.


Ez a szervező hibája szerintem, erre a 21. században már illik odafigyelni, hogy a nemek aránya legyen megfelelő (fele-fele). Nicholas Viktor vagy Goldmann Dávid helyett bárki lehetett volna ott, bármilyen női online marketinges! Ráadásul N. V. még duplázott is, szerintem őt szánták sztárelőadónak. Ha ez így van, akkor rosszabb a helyzet, mint elsőre látszik. A nyomába se léphez egy Schingloff Sándornak, vagy Wolf Gábornak.

2.) Pozícionálás hiánya.

Ez a konferencia nem volt pozícionálva. Naná, hogy kíváncsiak vagyunk a marketing trendekre, és kíváncsiak vagyunk a nagykutyákra (mégha csak magukról kiáltják is ki, hogy nagykutyák). A partnereken keresztüli promónak ez a hátulütője: az is odakeveredik, akinek nem kéne. Így kerültem én is oda. Ajánlották. Legközelebb erre odafigyelek (saját partnerek), illetve a hasonló rendezvényeknél, csak akkor fogok jelentkezni, ha szinte kiolvasom a nevemet a pozícionálásukból.

Kérem, ez ügyben is tessék tanulni Wolf Gábortól, ne csak a kényelmes dolgokat!

3.) Ilyet mi is tudunk csinálni, majd figyeljetek jövő novemberben! :)

 

100 gyakorlati tipp leendő és kezdő vállalkozónőknek, hogy vállalkozásod valóban sikeres legyen!>>

Címkék: marketing vélemény gerillamarketing üzlet vállalkozás marketingtorta

A bejegyzés trackback címe:

https://uzletasszony.blog.hu/api/trackback/id/tr99774232

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Horváth Attila · http://www.belyegzoexpressz.hu/blog 2008.11.17. 21:40:30

Figyelem az elmúlt hónapokban kettesével megjelenő marketinges vonalakat. Azt látom, hogy mindenki beleszerelmesedett az infótermékbe. A Nagy Nevek elmondták, hogy ez jó üzlet, és sokan kezdik azt érezni - tisztelet a kivételnek -, hogy két irány van: vagy dolgozol, vagy infóterméket készítesz.
Ez süt át nagyon sok - majd mindegyik - próbálkozáson. A szakmai alázat harmatgyengesége okozza a problémát. Nem lehet úgy marketinget "oktatni", hogy valaki két leckével van a többiek előtt, de azt is csak felmondani tudja, a gyakorlatban alkalmazni már nemigen.

Volt eddig a Wolf-Schlingloff féle modell - gyakorlatilag hiánygazdaság kellős közepébe érkeztek ezek az urak, hatalmas tudásanyaggal, jól tesztelt, importálható mintákkal. Azt hozták a piacra, ami eddig itt még nem volt: alkalmazható, igényesen kitesztelt on- és offline marketinget. Aztán amikor elmondtak mindent, ami az online marketingről elmondható, akkor jött a W.G. féle irány: a tanácsadók oktatása. Egész egyszerűen - ezt nem ő mondta, én látom így - azért, mert az online marketing olyan megalázóan röviden összefoglalható, hogy azon nem volt több bőr. Az viszont jó piac, és az első vonalbeli marketinges Nagy Neveknek jó irány, hogy a hiánygazdaság számára képezzenek ki néhány marketingest.

Ez mind rendben is van. A probléma ott kezdődik, hogy a második vonal nem volt sem olyan türelmes, sem olyan szorgalmas, sem olyan alázatos, mint az első. Az újszülötteknek persze minden új, amit a második vonal az első előző heti/havi konferenciájából/hírleveléből idézni tud, ezért az újszülöttek - akik között, úgy tűnik, máris kel ki a tojásból a harmadik vonal - szintén megszédüni látszanak az infóterméktől mint a munka elleni védelem lehetséges tárgyiasult formájától.

Ezen a piacon azt kell megszokni, hogy az vagy, amit elhisznek rólad. És azt is meg kell szokni, hogy azért igaziból nem az vagy, csak annak látnak. Addig vagy az, amíg annak látnak, de ahhoz, hogy sokáig annak lássanak, annak is kell lenni, vagy azzá is kell válni.

Gyorsan hozzáteszem: a második vonalban is vannak őstehetségek. Köpjetek le, én a Goldmann Dávidot például ide sorolom. Nem most van a pályája csúcsán, és én is úgy látom, hogy sok olyan dolgot enged meg magának, amit 10 év múlva majd esetleg szégyellni fog, de Dávid veszettül tehetséges, és nagyon bátor. Sokan csak bátrak, van pedig aki se nem tehetséges, se nem bátor, ámde magabiztosan öntelt. Nem mondok neveket, mert nem az a célom, hogy bárkit megbántsak, és egyáltalán nem biztos, hogy nekem ebben igazam van.

De halkan üzenem mindenkinek, aki infótermékben, előfizetéses termékben gondolkozik, hogy az nagyon jó irány (ez stimmel), de ez nagyon nem azt jelenti, hogy nulla tudással és munka nélkül lehet csinálni. Az infótermék olyan, mint az atomerőmű: bele kell tenni rengeteg szellemi energiát, el kell indítani a láncreakciót, kordában kell tartani, és akkor termel, mint egy kraftverk (szándékosan szimpla a vé).

De ha laikusok piszkálnak hozzá, akkor az csak egy halom kábel. Ha félműveltek, akkor meg atombomba.

Wolf Gábor tehát - szerintem - a 2007. évi GT-n kiengedte az atomtitkot a palckból. Szerintem ő maga sem tudta, mi fog történni ezután. Egy biztos: ma már többet kell dolgoznia, ha piacvezető szeretne maradni, mint az atomtitok megszellőztetése előtt. A piac ugyanis nem tudja, mi a különbség az atomerőmű és a sufnituning között, de a sufnituningosok már profi módszerekkel hirdetik, hogy atomerőművük van.

A piacnak pedig villany kell. Na, figyeljünk, mi történik.

Chi*** Csapó Ida · http://www.gazdagnok.hu 2008.11.17. 22:25:37

Rita,
ilyet NE tudjunk ;-) csinálni.

Egyébként én most olyasmit kezdek érzékelni, hogy mintha egy placcra kerültek volna olyanok, akik eddig külön voltak - tavaly egy web2-es konferencián, meg egyéb alternatívabb alkalmakkor azért hallottunk már nagyon jó dolgokat. Például gerillamarketing témában.

Javaslom a Gerillamarketing c. könyvet (a Gerillaüzletkötésen kívül) - alig vártam, hogy kézbe vehessem.

Ida***

Borsodi Chevis Dundi · http://www.chevroletmiskolc.hu/blog/ 2008.11.17. 22:54:42

Hello Rita!

Köszi a beszámolót. Tulajdonképpen ilyenre vágytam. Egy átfogó, szókimondó, egyedi véleményt tükröző beszámolóra.

Én nem vagyok marketinges, csak egy autószerelő. Pár évvel ezelőtt Wolf úr megmérgezett a tudásával. Mára viszont minden olyan lagymatag lett. Sokan utánozzák a másikat, kevés az igazi eredeti ötlet. Szerintem nincs sok guru az országban, csak guru jelöltek vannak, de hogy mi lesz belőlük, azt csak az idő fogja megmondani. Az ifjúságba a lelkesedést értékelem. Goldmann Dávid olyan ma a marketing egén, mint Győzike a televízióba. Sokan szidják, de mindenki figyeli, mi lesz belőle.

Persze kritizálhatjuk Őket, de azért Ők jót mosolyognak rajtunk, mikor a bankba mennek felvenni a pénzt, amit rajtunk kerestek. Mivel Ők keresik a lét, lehet, hogy mégis csak nekik van igazuk.

Lehet másolni őket……

Vidi Rita · http://www.viruskommando.hu/blog 2008.11.18. 06:47:45

Dundi, persze, mosolyokjanak, mikor a bankba mennek, senki nem vitatja el a sikereiket. És nem is sajnálom tőlük.

De ez a konferencia arra is rossz volt, hogy némi lelkesedést vigyen az érdeklődőkbe!

Voltál már MLM-es nagykonferencián? Én igen. Ott sincs sok infó, csak jó példák és hangulat! Olyan, hogy alig várod, hogy hazamehess és csinálhasd!

Itt alig vártam, hogy hazamehessek és keseregjek egy kicsit, pedig tudjátok, hogy pozitív és lelkes vagyok.

De ami a legjobban elkeserített: oké, hogy amerikát utánozzuk, ha van mit, én aláírom, utánozzuk le, másoljuk le, adaptáljuk.
De, hogy már ott tartunk, hogy Wolf Gábort másolják elejétől a végéig, ráadásul rosszul?
Attilának igaza van abban, hogy ezzel az igazán nagy neveket is aláássák, hiszen egy most belecsöppenő érdeklődő nem fogja tudni, hogy melyik volt előbb, a tiszta búza, vagy az ocsú...

Bocsánat, mielőtt még valaki félreértené: senkit nem akarok megvédeni attól, hogy ilyen konferenciákra járjon, és saját véleménye legyen. És az a fajta fikázó sem vagyok, aki csak mondja-mondja, felmutatni meg nem akar semmit. Meg fogom mutatni!

Nekem ez egy nagyon tanulságos eset volt, és volt ami kimondottan tetszett. De ami igaz, az igaz!

mcdas · http://kezdokrisnas.freeblog.hu/ 2008.11.18. 09:10:42

Kedves Vidi Rita!

Úgy körülbelül én is ezeket tapasztaltam a marketing tortán és valóban hiányzott a női oldal. De jelenleg Magyarországon nem nagyon tudok olyan nőkről, aki el tudták volna látni a feladatot... (Ha csak nem magadra gondoltál, bár ez esetben nem tudok nyilatkozni, hiszen csak most találtam meg ezt a bejegyzésedet)

Amivel viszont csak részben értek egyet az a Kaizer Gábor bemutatta vonal volt:
Az alap motíváció és eredmény szempontjából mindenféleképpen jó, de a kérdés az, hogy etikailag és erkölcsileg mennyire követendő ez az irány.
Vagy az az értékes, amivel bármi áron minél degradáltabb erkölcsi normák kultiválásával, a köztudatba hazugságok beültetésével minél nagyobb hírnévre teszünk szert? Ez a jövője a marketingnek?
Nekem a Gerilla marketing a Wolf Gábor által bemutatott vonalat jelenti, ahol szó sem volt ilyesmiről sőt... Egy olvasóm használt egy szép kifejezést Kaizer Gábor tevékenységére, mégpedig azt mondta, hogy az nem gerilla marketing, hanem Gengsztermarketing. És a kifejezés nagyon is találó...

kezdokrisnas.freeblog.hu/archives/2008/11/15/Hogy_is_van_az_a_Gerillamarketing_Avagy_a_keseru_Marketing_torta/#comments

Gouranga

Vidi Rita · http://www.viruskommando.hu/blog 2008.11.18. 09:48:14

mcdas!

hahh, ebből a szempontból valóban nem néztem a gerilla/gengszter videókat, ez igaz.
A te nézőpontod is jogos, ezt osztom :)

hogy én hogyan és mit adtam volna elő? Minden szerénytelenség nélkül: egy hasonló színvonalat spontán tudnék hozni, minden rákészülés nélkül.

De elköteleztem magam, hogy jövőre, ha lesz rá igény (ha nem lesz, majd teremtünk), csinálunk egy hasonló konferenciát, sokkal hasznosabb, gyakorlatiasabb, mélyreható, bevált módszerekről. Fizetős színvonalon, nem efféle ingyenesen...

Vida Ági · http://www.rizsanelkul.hu 2008.11.18. 13:06:57

Osztom Attila nézetét, Dávid nálam is a zseni kategóriában van (egyébként 23 évesen még valszeg én is így adtam volna elő).

A piaci tendenciákkal is egyetértek. Ha most kezdeném egyáltalán nem lennék biztos benne, hogy melyik vonalra érdemes hallgatni és ezt látom a vásárlóimon, tanítványaimon is. Mindenkinek hisznek egy kicsit és nem tudják felmérni, hogy a tyúktól vagy a tojástól vásároljanak inkább.

"ahhoz, hogy sokáig annak lássanak, annak is kell lenni, vagy azzá is kell válni."

ezért egyszerűbb magadat adni,mint egy imidzset kreálni :) kényelmesebb is.

"sufnituning vs. atomerőmű"

az a gond, hogy az atomerőművet nem lehet tanítani. arra rá kell érezni, aztán vagy megy valakinek vagy nem. nincs az a megagiga konferencia ahol tehetséget tudnának átadni, és a legtöbb anyag a szimpla készségfejlesztéstől is nagyon távol áll sajnos.

Kaizer Gábor · http://www.revision.co.hu 2008.11.20. 19:29:27

Kedves Rita,

köszönöm a szép szavakat, megtisztelsz. De nem csak engem illetnek, hanem az egész ReVISION csapatot.

mcdas: nem hinném, hogy valaha is érdemleges hazugságokkal operáltunk volna, bárkit maradandóan átvertünk volna. Minden kampány esetén arra törekszünk, hogy értékes/érdekes konverzációt generáljunk (lásd eutanázia kérdése, vagy egy vicces weben terjedő reklámfilm), vagy épp értékes tartalmat adjunk az ügyfelünk potenciális vásárlóinak.

Wolf Gábor · http://www.marketingcommando.hu/ 2008.11.22. 20:27:29

Ági, írtad, hogy szeretnél több női előadót. Ámen! Nekem mindig gond, hogy kiket hívjak meg előadni a saját konferenciáimra - Te milyen női előadókat ismersz, akiket szívesen látnál a színpadon?

Vidi Rita · http://www.rizsanelkul.hu 2008.11.23. 09:43:53

Asszem nem Ági írta, hanem Rita :)
de egyezik a véleményünk, ezt kijelenthetem:)

Ez egy jó kérdés Gábor... Ha most 2008 nyara lenne, és össze kellene vadásznom sok-sok női elődadót nyárra, akkor nyilván ezen a területen keresgetnék, megkeresnék egy csomó alapítványt, akik női vállalkozókkal vannak kapcsolatban, és legalább 5öt biztos találnék.
Ha azt vesszük, hogy Nicholas Viktor, és Dávid a saját példáit adták elő, nos, erre bármikor előkapok két nőt.

Ráadásul ez Marketingtorta nem is online vállalkozásokról szólt kimondottan (de persze minden oda mutatott), az offline világból meg annyi sikeres, hasznos tartalmat átadó nőt tudnék hozni pár hónap alatt, hogy akkor az meg csak és kizárólag női konferencia lenne :) (vannak ilyenek egyébként).

Gábor, Te is dolgozol, találkozol ügyes nőkkel, csak épp ti pasik, egymást "futtatjátok"... Persze, nem szándékosan, csak ez így adja magát.
Ilyenkor van az, hogy oda kell figyelni, hogy ne egy férfi klubban érezze magát az ember...

Egyébként nem azt nézem, milyen nemű valaki, hanem, hogy mit lehet tőle tanulni. A véleményemet látod a postban. Ha rossz előadásokat láttunk volna nőktől, arról is megmondom a véleményemet. De bár már ott tartanánk :))

Vidi Rita · http://www.rizsanelkul.hu 2008.11.23. 09:45:26

Ja, bocs, a kérdésre nem válaszoltam: megkérdem a jelölteket, hogy tovább adhatom-e a nevüket a számodra, és elküldöm szívesen:)

Vida Ági · http://www.rizsanelkul.hu 2008.11.23. 12:00:01

Ez a Vidi-Vida dolog még néha kalamajkákat okoz :)))) Lehet fel kéne vennem egy művésznevet? :) (új szlogenünk: Veni - Vidi - Vida :D)

Őszintén szólva Gábor, nálad még az ingyenes konferencia is jobb volt, mint ez a fizetős és ezt nyugodtan veheted bóknak :o)
Pedig ott is nemegyszer gondoltam azt, hogy "ezt már hallottam valahol", mégis úgy mentem haza, hogy erős megvalósíthatnékom volt, itt meg szimplán lefáradtam (kivéve a gerillamarketing, attól tényleg erős megvalósíthatnékom támadt, sőt már dolgozunk is rajta ;))

Tehát a Kaizer Gábor ugyan nem nő, de őt kapásból ajánlanám előadónak.
Ezenkívül még tudok valakit, aki el tudja mesélni, hogyan kell a hazai infótermék bizniszedet nemzetközi piacra vinni, saját példával alátámasztva és ő nő (név és cím a kiadóban ;))

mcdas · http://kezdokrisnas.freeblog.hu 2008.11.29. 19:07:13

Kedves Kaizer Gábor!

Mivel nem én írom ezt a blogot, így az én blogomban válaszolnék erre a hozzászólásodra és a leveledre is amit küldtél.

kezdokrisnas.freeblog.hu/archives/2008/11/29/Valasz_Kaizer_Gabor_a_levelere/

pollner · http://soreo.biz 2009.02.24. 15:32:55

Kedves Rita, korábban próbálkoztam "élő" és "félig élő" (részben a kávészünetben írt) konferenciabloggal, de egyik sem volt ilyen alapos és élvezetes, mint a Te beszámolód! Én általában nagyon nehezen bírom elviselni az efféle üzleti konferenciákat, most viszont egy jó kis sűrítményben 5 perc alatt átélhettem az egészet (a gutaütés kockázata nélkül).
Horváth Attila hozzászólása nagyon találó.

Vidi Rita · http://www.hosnok.hu 2009.02.26. 14:50:44

pollner, megtisztelsz, köszönöm!

Készül a frissebb Marketingtorta beszámolóm, csak közbeszólt az élet - egy hároméves csalánkiütéses gyerek formájában -, szétjegyzeteltem az agyamat a legutóbbin, de volt is mit! (Ez most egy bújtatott dicséret akart lenni :))

Pár nap múlva felteszem az újat, úgyhogy várlak szeretettel, ha ismételt gutaütésmentes pár percet szeretnél eltölteni :)

pollner · http://soreo.biz 2009.02.27. 19:19:05

@Vidi Rita: A gyerkőcnek jobbulást - az ilyesmit általában a szülők heverik ki nehezebben...

Ahogy írtam, nehezen bírom a konferenciákat, de Wolf Gábor meghívott a jövő heti Szuperkonferenciára és vagyok olyan kíváncsi, hogy el is megyek. Utána nekem is fel kell kötnöm a gatyát, hogy írjak egy jó kis beszámolót:)

Vidi Rita · http://www.hosnok.hu 2009.02.28. 08:23:05

@pollner: számítok a részletes beszámolódra! :))
süti beállítások módosítása