Rita harmadik törvénye...

 2008.08.12. 09:57

Borzasztóan nehéz úgy sales-szöveget írni, hogy közben Sütiszörny énekel a háttérben...

:)

Az első két törvényt a Vírus Kommandó blogban rejtettem el:)

100 gyakorlati tipp leendő és kezdő vállalkozónőknek, hogy vállalkozásod valóban sikeres legyen!>>

Címkék: üzlet siker induló vállalkozás sales szöveg

A bejegyzés trackback címe:

https://uzletasszony.blog.hu/api/trackback/id/tr11611923

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

HGyöngyi · http://ladyuser.blog.hu 2008.08.16. 23:27:23

Ezért kell ilyesmit hajnalban írni. A "hajnali részegség" egyébként is inspiráló.
www.neumann-haz.hu/scripts/SGML/BHISGMLtr?kosztolanyi/kosztolanyi0449.sgml

ui: Nálunk minden sütit felfaltak már a szörnyek kábeltévén innen és túl. Már csak magunkban énekelgetünk. Így még nehezebb írni. Dalolás közben :)

Vidi Rita · http://www.felhasznalo-update.hu 2008.08.17. 00:10:49

Gyöngyi!

Imádok aludni, néhány évvel ezelőtt azt hittem, hogy minimum 12 óra alvásra van szükségem... Marci megtanított, hogy fél óra alvás is elég olykor-olykor.

Mostanra beálltam a minimum 7 órás, éjszakai szunyára, és nincs az az isten, hogy én hajnalban keljek! Tizenakárhány évig keltem 4kor, hogy 6kor dolgozni kezdjek, hát azért a szabad életnek legyen már annyi előnye, hogy reggelig alhatok:) (Amúgy minden reggel úgy kelek, hogy hálát adok azért, hogy nem kell rohannom sehova, és a magam ura vagyok, és, hogy Marci is békén hagyott éjjel:) Na, de mit nyavajgok én egy manóra, mikor neked 3 van?:))

Egyébként fantasztikus ez a vers! Köszönöm szépen!

süti beállítások módosítása