Erre a marhanagy felismerésre ma jöttem rá, csak úgy a semmiből:))

Oké, csak viccelek.

Nem ma jöttem rá, de ma emeltem tudati szintre, ma gondolkodtam ezen kicsit hosszabban. Nézzünk meg engem: hát én már lassan össze sem bírom számolni az éveket, amiket a gép előtt töltöttem el. (meg nem is akarom igazából, mert akkor kiderül, hogy milyen vén banya vagyok:D)

Voltak persze kihagyások is, de azok soha nem akasztottak meg a fejlődésben.

Mivel számomra teljesen természetes, hogy a számítógép a munkaeszköz, a szellemi termék előállító, sőt még a szórakozás és az egyik legfőbb kapcsolattartóm is, el nem tudom képzelni, milyen reményekkel vágnak neki olyan emberek a netes pénzkeresetnek, akiknek lényegében fogalmuk sincs a számítógép felhasználásról. (Na jó, tagolom ezt a mondatot, mert kissé hosszú lett... Nem tudom tagolni, így marad.)

Bár azt mondtam, céget vezetni nem bonyolultabb, mint háztartást, azért vannak kategóriák...

Még mindig egyszerűbb online intézni a dolgokat, mint állandóan rohangászni, mint pók a falon, vagy sorban állni, vagy személyesen meetingelni.

De ha gondot okoz egy e-mail megírása, a gugli használata, a szörfözés, szövegszerkesztés, a táblázatkezelés, az egyéb web2.0-ás cuccokról nem is beszélve, akkor mégis hogyan akar valaki online sikereket?

Oké, Vida Ági segít:)

Csapó Ida segít:)

Hantos Gyöngyi segít:)

De ez "csak" három nő, és közben ezrek várnak a nagy netes álom megvalósulására. Hát, csajok, nem lesz könnyű menet.

Ma épp azt beszélgettük Péterrel, hogy valahogy irányíthatatlan, hogy mennyien és mikor olvassák el az e-mailjeinket, amiket a feliratkozóknak küldünk.

Egyszerűen az átlag, otthoni felhasználók nincsenek rászokva arra, hogy bármelyik pillanatban e-mailjük érkezhet. (ja, de a spamek)

Márpedig sikeres online üzlethez gyakori, karakteres, stílusos, és hasznos információban dús kommunikáció szükséges.

(nem, nem elég az adsense modul:P)

De mit ér, ha nem olvassák el?

Bár erre az aggodalmamra rácáfol egy tegnap kapott levél, aminek egy részét megosztom, de pszt, titkos:)

...Amiota rad akadtam a neten,azota nemcsak hardvertehnikus baratomtol tanulok ujdonsagokat a szamitogepekrol...,es mindig valaszolsz,mielott kerdeznelek.!
Nem felsz,hogy olvasoid,egy szep napon beperelunk,mert fuggoseget okozol?!....

...Jo olvasni irasaid,mert nem egy nagykepu mindenttudo szintjerol oktatsz!
Minden jot kivanok neked,mert erzodik ,hogy amit csinalsz,azt szeretettel es odaadassal teszed! Udv, Z.

:)

Válaszoltam neki, de szerintem még nem olvasta...:))

Rita

Ui.: Péter szerint majd rászoktatjuk a feliratkozókat, hogy bármelyik percben e-mailt kaphatnak. Hát az tuti, hogy az elmúlt napokban kitettünk magunkért e-mail marketing ügyben:D

100 gyakorlati tipp leendő és kezdő vállalkozónőknek, hogy vállalkozásod valóban sikeres legyen!>>

Címkék: marketing üzlet online vállalkozás e mail

A bejegyzés trackback címe:

https://uzletasszony.blog.hu/api/trackback/id/tr61621817

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Geri_lgfx · http://ssfgsfg.sfgsfgs.fgfg 2008.08.18. 21:49:21

Szörfözés helyett sörfőzést olvastam :D:D:D

Amúgy az átlagfelhasználó időt és pénzt takaríthat meg azzal, ha nagy tételben, hetente olvas emaileket.

HGyöngyi · http://ladyuser.blog.hu 2008.08.18. 23:00:02

Viszont akkor garantáltan lemarad az olyan akciókról, mint amilyet Rita hirdetett a hírlevél feliratkozóinak.

Az tény, hogy nem érdemes naponta többször nézni az e-mail fiókunkat, de két-három naponta nem árt. Főképp, ha távmunkázunk. Hátha írt a főnök :)

SzigetiAmi · http://www.foltosdolgok.hu 2008.08.19. 00:42:43

Én nem bírnám ki napokig az email postafiókom nélkül :-D

Vidi Rita · http://www.felhasznalo-update.hu 2008.08.19. 10:06:20

Sörfőzés... aha:) Hát akkor inkább sör ivás.. Sörfőzést nem lehet online intézni:))

Ami, akkor Te már nagyon jó nyomom vagy:))

Nálam reggel, délben és este legalább egyszer be van kapcsolva az e-mail, elvégre a megrendelésekről is e-mailen kapok értesítést. Amikor dolgozom, lekapcsolom, ne jelezzen új leveleket, mert akkor úgyis megnézem, de egyébként fontos munkaeszköz, úgyhogy szeressük:)

andrás · http://www.klubd.hu 2008.08.19. 11:32:16

Én mindennap nézem az e-mailjeimet, és én is erőteljes online marketingkampányt folytatok, hátha a nyilvánosság segít. Igazságtalanul kizártak egy szervezetből (KlubD), mert a vezetőnek (Tomka Barnabás) nem tetszett, hogy kérdeztem az általa bejelentett változásokról. Részletek itt (nem saját blog, olyan még nincs), a hozzászólásokat andrás nicknéven írtam: mage.hu/2008/7/9/proof
süti beállítások módosítása