Hát ma dobtam egy hátast (úgy fél órája). Rick Astley nyerte minden idők legjobb előadója címet az MTV Europe Award-on.

A neve olvastakor egyből beugrott a kép, ahogy miniszoknyában, földig érő kabátban, hosszú, göndör szőke hajjal stoppolok, hogy eljussak a legfelkapottabb discóba, ami a környéken volt. Két barátnőm van velem, őket bezavartam a buszmegálló rejtekébe, hogy azért meg is álljon valaki, ne csak stoppoljunk egész este :).

Ősz van, és a discoba érve Rick Astley naaaagy visszatérő száma szól, a Cry for help (merthogy előtte eltűnt kicsit és stílust váltott). Hosszú a haja, csodásan néz ki, mi meg olvadozunk. Aznap este megnyerjük a tombolán a tortát, a pezsgőt, meg még csomó vackot, már kezdenek csúnyán nézni ránk a többiek :).

16 éves voltam.

És Rick Astley úgy kiesett az életemből, mint a huzat, nem is hiányzott, csak néha jutott eszembe az az este.

És most itt van, mintha nem 19-20 év telt volna el, hanem csak 5-6.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Forrás: http://www.rickastley.co.uk/gallery/H&NPics/han12.jpg

Hát kész vagyok :) Én is csak ennyit öregedtem? :DDD

100 gyakorlati tipp leendő és kezdő vállalkozónőknek, hogy vállalkozásod valóban sikeres legyen!>>

Címkék: nosztalgia rick astley

A bejegyzés trackback címe:

https://uzletasszony.blog.hu/api/trackback/id/tr80756093

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása