Ebben most csak egy megállapítás lesz.
Rájöttem, hogy praktikusan mi ezzel az új feliratkoztatási módival a gond:
- Nem az, hogy kevesebben iratkoznak fel esetleg (hát, nincs mese, valami brutálisan ütős csali kell...)
- És nem is az, hogy megtizedeli a már meglévő listát a legalizálás, hiányzó adatok bekérése (amúgy is a listák sokkal nagyobb része alvó, mint ahogyan azt az online vállalkozók képzelik. Nem leszek meglepve, ha nálam csak a fele társaság marad...)
- Hanem az a legrosszabb az egészben, hogy eddig volt egy szinte full automatikus rendszerem, most meg kézzel kell kezelnem a feliratkozókat, és figyelnem kell őket. Eddig bekértem az adatokat (e-mail cím a lényeg ugyebár, és a név, amin megszólítom), és ezekkel az adatokkal én abszolúte nem találkoztam. Azt láttam, hogy darabra mennyi feliratkozás és mennyi leiratkozás volt az egyes sorozatokra, de semmi konkrétum. Hát ennek vége!
Vége a kényelmes automatizált rendszernek. Most már figyelnem kell a befutó adatokat, osztályoznom kell az egyes feliratkozókat:
- Természetes személy, azon belül: kéri a hírlevelet az akciókról, önszántából iratkozott fel és nem automata rendszerrel, rendesen megadta a címét, vagy sem, satöbbi. Ezeknek, összeszámoltam, 7 variációja lehetséges! 7 kategóriát teremtenek a rendszerben alapból, a magánszemély feliratkozók.
- És persze az egyszerűbb eset, a céges feliratkozók. Külön köszönet azoknak, akik odaírják a cégük nevét is, vagy azt, hogy EV, az egyértelműség kedvéért.
Nagyon érik már a jobbkezem felvétele, így hogy meghétszereződött a munka...
100 gyakorlati tipp leendő és kezdő vállalkozónőknek, hogy vállalkozásod valóban sikeres legyen!>>