Miért jó itthon dolgozni?

 2008.10.22. 05:30

Most megkíméllek a hosszú listától (amúgy sem lennék képes megírni), de ezt muszáj megosztanom.

12 évig keltem rendszeresen reggel 4.20-kor. Ha nagyon elkényeztettem magamat, akkor 4.30-kor :)

Volt, hogy éjfélkor keltem, mert hajnali kettőre mentem dolgozni (ez egészen fura érzés, ki kell próbálnod!:))

Viszont, mióta itthon dolgozom, ritka, hogy 8-nál előbb kimászok az ágyból. Persze, Marci fiam riaszt bizonyos időközönként éjjel is, hajnal felé meg egyre gyakrabban, de szerencsére ő is rászokott már az emberi időszámítás szerinti életritmusra.

Ma reggel viszont, a RizsaNélkül projekt kapcsán, 5kor keltem. Több, mint három év után, most először. Hát ez nem embernek való :) A projekt miatt jó érzés ilyenkor kelni, de már tudom, mi az az egyik legfontosabb dolog, ami az online vállalkozás előnye: akkor kelsz, amikor akarsz!

Másik előnye: akkor fekszel le, amikor akarsz! Az alatt a 12 év alatt, míg hajnalban keltem, elhiheted, hogy nem éjfélkor feküdtem le! Esti sorzatok? Ha-ha! Éjszakai híradó? Ha-ha!

Na, megyek, kezdődik a pizsamamegbeszélés (mert koránkelés ide vagy oda, felöltözni nem volt muszáj a skype beszélgetéshez:))

 

100 gyakorlati tipp leendő és kezdő vállalkozónőknek, hogy vállalkozásod valóban sikeres legyen!>>

Címkék: munka online vállalkozás internetes otthoni pizsama koránkelés

A bejegyzés trackback címe:

https://uzletasszony.blog.hu/api/trackback/id/tr8725789

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

St4rk · http://hamburger.blog.hu/ 2008.10.22. 11:03:57

Szerintem nem árt egy kis önfegyelem, akkor sem, ha nem muszáj valamit csinálni. Én akkor is felkelek 7 körül legkésőbb, ha nem kényszerít semmi. Ha nem állítok be órát, felébredek már magamtól. Kipihenten és frissen (hacsak kényszerből nem kellett éjszakáznom előtte).

Csak hogy tiszta legyen, én is otthon dolgozom :).
süti beállítások módosítása